lördag 3 september 2011

It must be love, love, love. Nothing more, nothing less, love is the best.


Om runtomkring 36 timmar är jag i London!

När Angelica är framme i Karlstad ska vi gå och handla mat till ikväll, vi ska ha en extra fin avskedsmiddag, och mat till bussresan. Sedan imorgon, klockan tjugo över elva, far vi med bussen mot Landvätter flygplats. Vi kommer vara framme vid kvart i två och ska vänta där framtill sjutiden på kvällen. Så vi kommer ha väldigt mycket dötid i Göteborg som skall uthärdas.

Jag vet inte om jag kommer uppdatera något medan jag är i London, så bloggen kommer nog vara ganska öde veckan framöver. Men jag tror, och hoppas, att ni är så pass glada för min skull att jag äntligen ska få fara, att det inte gör något och att ni inte försvunnit när jag kommer tillbaka.

Här får ni en fin låt av Madness. Om planet kraschar eller om jag dör där borta i gamle Albion, så får den här låten beskriva vad jag känner för er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar