söndag 10 juli 2011

You should know that I'm thinking about what you said when you held my hand. Oh, I adore you.

Igår så var det dags att fira Angelica och Bobban, hade fyllt 21 och 25 år under veckan. Så vi drog ner till älven, på en gräsplätt, där vi satt och umgicks och hade trevligt. Sedan drog vissa av oss vidare till Coasters, jag där ibland, och andra drog vidare till Olles. Så det har varit en ytterst trevlig kväll.

I morgon är det dags för mig att ta tåget tillbaka till Karlstad. Det kommer kännas asskönt att få sova i sin egna säng igen, istället för soffan jag har sovit på. Men jag ser inte framemot själva tågresan, eller det faktum att jag ska träffa mig jobbcoach samma dag som jag kommer hem, för jag trodde att jag skulle fara idag, så då blev det inbokat ett möte med honom "dagen efter jag kommit hem". Fast det är inte så mycket att göra åt, och jag kommer ju ändå hem ganska tidigt, så jag hinner fräscha upp mig i alla fall.

Igår, under dagen, när vi skulle till min kusin Mathias och hans tjej Jeanette för att äta tårta, så det första som hände när jag klev ur bilen var att en bräms satte sig på mitt knä och bet. Så nu är hela knät uppsvullet och jätteömt. Jag tycker väldans synd om mig själv. Det borde ni också.

Men nu ska jag göra mig lite frukost. Jag är hungrig som en varg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar