måndag 11 juli 2011

With Bill not here, I feel almost like, like I can't breathe.


Idag är sista dagen här i Skellefteå. Det är mixtrade känslor inför att fara tillbaka till Karlstad, jag vill fara samtidigt som jag inte vill det. Men ett som är säkert är i alla fall att jag inte kommer sakna att sova i en soffa som knappt går att vända sig i. Min egna säng har aldrig varit så älskad som nu.

Nu ska jag hoppa in i duschen och packa ihop alla mina kläder och grejer så att jag är ute i god tid med allt och slipper få panik, vilket, om det händer, kommer resultera i att jag glömmer något. Jag vill inte glömma något.

Om ni kikar på videon ovanför, så får ni se ett väldigt fint ögonblick i showen Nevermind the Buzzcocks, som är ett musikprogram. Typ som Så Ska Det Låta, fast coolare. Och brittiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar