söndag 3 juli 2011

All my friends know the low rider. The low rider is a little higher.

Misfits. 

Ikväll tar jag tåget upp till Skellefteå och kommer vara där framtill den tionde. Jag misstänker att jag är mer exalterad än vad jag tror, för jag hoppade ur sängen det första jag gjorde i morse och började packa. Så nu har jag gått runt i hela lägenheten för att samla ihop allt jag måste ha med mig. Allt är i princip färdigpackat och jag är mäkta imponerad över mig själv. Det borde ni också vara. För jävlar vad duktig jag är på att packa!

Och jag är redo att tackla tågresan - jag har min dator med en miljon (överdrift) filmer i sig och en massa musik, jag har läsning i form av The Picture of Dorian Gray av Oscar Wilde och The Remains of Day av Kazou Ishiguro, och snart ska jag till affären för att handla färdkost.

Jag kommer kanske kunna fara till Umeå också för att hälsa på Angelica. Det är inte helt säkert än, jag måste kolla hur mycket pengar jag har, men jag är ganska säker på att det blir av. Det skulle vara väldigt roligt om jag kunde hälsa på, för det var på tok för länge sedan jag var med henne och jag saknar henne jättemycket. Och kära Umeå, som jag också saknar så fasligt mycket!

Det här är min nya favoritlåt. Så fruktansvärt härlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar