onsdag 6 juli 2011

Picknick på en brygga.


Jag har haft världens trevligaste dag, då den spenderades med att äta lunchbuffé på Tatung tillsammans med Monika, Hanna och Lollo, och sedan vandra runt på stan. Efter ett tag var tyvärr Hanna och Lollo tvungna att fara, och det var väldigt tråkigt. Det blev dock inte ett lika jobbigt hej då denna gången, vilket var en lättnad eftersom jag grät så mycket första gången. Det var ingen vacker syn.

Efter att litet tag så mötte jag och Monika upp med Jens, och vi satte oss vid älven och pratade och skrattade tills Anna kom då vi gick till ICA för att köpa fika för att sedan sätta oss på en brygga nära Nordanåområdet, där vi pratade och skrattade ännu mer.

Det var så härligt att så umgås med så underbara människor efter ungefär en månad av ingenting i en stad jag ännu inte blivit riktigt helt bekant med och inte har några vänner. Jag har saknat dem så fruktansvärt mycket.

En annan sak som gör mig oändligt glad är att i morgon far jag till Umeå för att spendera en natt där hos finaste Angelica.

Och den sista grejen som gör mig glad (även om vännerna slår det här med hästlängder) är att jag har äntligen fått min bok, Youth in Revolt av C.D. Payne. Den är så vacker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar