lördag 16 juli 2011

I will wait as long as it will take me to get back to you.


A Single Man var helt otroligt vacker. Inte ens tio minuter in i filmen så sitter jag och grät. Colin Firth är helt fantastisk.

Mamma fick ut mig ut att plocka hallon med henne. Det är ingen aktivitet som jag är särskilt förtjust i, men när vi kom till den tredje busken hallon så bestämde jag mig för att hjälpa till lite och plocka. När jag hade fyllt hela botten med hallon, så tänkte jag "Jag kanske inte gillar att plocka bär, men fan, jag är bra på det!". Just som jag hade tänkt det så lyckades jag tappa ut burken. Mamma fick höra en lång och fin svordomsramsa medan jag kastade locket i marken för att demonstrera min frustration.

Men jag fick i alla fall se den minsta snigeln jag någonsin sett i hela mitt liv. Han var inte ens 5 millimeter hög. Jag döpte honom till Nick, efter huvudpersonen i Youth in Revolt. Han var väldigt söt.

3 kommentarer:

  1. Sv: Åh, kul! :D Jag har det bara bra, väntar på att den sista terminen på folkhögsskolan ska börja och gör ingenting medans ^^ Vad för slags jobb är det du söker? : )

    SvaraRadera
  2. Hahahaha den minsta "singeln" :D

    SvaraRadera
  3. Skulle vara jättesnällt om du ville rösta på min klänning jag tävlar med. Sömnad och design av klänningar betyder allt och framtiden för mig. Så din röst skulle vara SÅ värdefull för mig än vad den hade vart för många andra.

    Sätt en femma på detta bidrag är du snäll <3
    http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o#Gallery

    Dessutom får man *länk i menyn efter man röstat* Kommentera bara så fixar jag länken. Passa på idag för sen är det försent. Tack i förväg <3

    SvaraRadera