söndag 10 juli 2011

Starting now it's gonna be my turn. Gangway, world, get off of my runway!


Min kära syster fick sig ett ryck för ett tag sedan och skulle börja äta sådana där konstiga chokladkakor som har typ ett visst antal kalorier/kolhydrater i sig eller något sådant. Jag är inte så insatt, så jag vet inte säkert. (För jag föredrar att äta vanlig, hederlig mat.) Så tog hon sig en sådan idag, och jag var tvungen att fråga om det var gott. Enligt Angelica så smakar de skit, och erbjöd att jag skulle få testa en. Så det gjorde jag, och jag tyckte att de var faktiskt goda. De är ju ingenting mot en twix, eller en snickers, men det funkade.

Men jag tror inte att jag ska kombinera dem med kladdkaka. För jag har ätit två kalorie/kolhydrater/nyttigskit-chokladkakor, och två relativt små bitar kladdkaka, och nu känns det som om jag smällt i mig en trerättersmiddag på tio minuter. Typ.

Men jag ångrar ingenting!

Nu ska jag se någon film och försöka att inte flyta bort på grund av värmen.

2 kommentarer:

  1. Är det de där med grönvitt omslagspapper? Åh gud, de smakar ju träflis!

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja, det var precis de jag tänkte på! ^^ Gosh, har ätit ngn sådan istället för lunch någon gång och det tog mig verkligen enormt lång tid att äta den, för den var så enormt mastig! Ugha! Hur är det med dig nowadays förresten`? : )

    SvaraRadera