söndag 31 juli 2011

Well, I remember shootin’ shit down down the old alleyways, talking tragedies and music like Billie Holiday.

Hejsan! 

Här sitter jag i sängen och lyssnar på Jamie T och är ganska stolt över mig själv. Jag har inte druckit dricka på över fyra dagar, och jag har bara ätit lite glass och en vad-fan-de-nu-heter, som är typ en müsli-"chokladkaka" de senaste dagarna. Jag har varit ute och gått lite då och då, och till och med sprungit en bit. Vilket är stort för att vara jag.

Fast mest av allt är jag stolt över att jag fick 40674 poäng på Bubble Spinner på facebook. Visserligen betyder det att jag inte har något liv, men vad fan gör det när man slagit sitt personliga rekord? Ett tag kunde jag inte dö ens om jag velat, så bra var jag.

Men nu ska jag sola mig i glansen av mina bedrifter de senaste dagarna och skratta gott åt David Mitchell och Robert Webb medan de gör bort sig i Peep Show. Sedan är det sängdags.

Corny hette dom! De där müsli-"chokladkakorna", alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar