tisdag 5 juli 2011

And we tried so hard and we looked so good.


Varför jag inte är en av bröderna Reid, eller i alla fall har lika coolt hår som dem, det är bortom mitt förstånd.

Ni som läser min blogg har säkert märkt att jag är ganska så glad i att lägga upp musik som jag gillar. Det har nog varit ganska svårt att inte lägga märka till det. Och nu är det så att jag älskar musik så himla mycket att jag bestämt mig för att starta en blogg enbart för musik. Den kan ni hitta på den här länken. Där kommer jag lägga upp låtar och skriva om musik, och jag kommer skriva på engelska för att underlätta för de som inte har svenska som modersmål. (För vi alla vet att google translate suger.) (Och jag gillar att skriva på engelska.)

Det skulle vara väldigt trevligt om ni gick dit och kollade in den lite. Om ni inte vill, så är det okej det också. Men jag blir glad om ni gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar