söndag 31 mars 2013

We solve crimes. I blog about it and he forgets his pants. I wouldn't hold out too much hope.


De håller äntligen på att filma tredje säsongen av Sherlock men det kommer inte släppas förrän närmare julen. Nu ska jag inte säga att den serien förstör mitt liv eller att jag kommer dö om jag inte får tredje säsongen fortare, riktigt så dramatisk ska jag inte vara, men det har gått så långt att jag börjat se en massa fanvids på youtube och får en väldans massa känslor. Jag har till och med sett sådana här videor. Jag vet inte ens vad jag gör med mitt liv. Så snälla de som har ansvaret för när serien släpps, släpp den lite tidigare, okej? Jag gråter över fanfiction, okej? Okej?

Sedan har jag precis sett klart hela The Vicar of Dibley, så jag känner mig lite tom just. En tredje säsong skulle underlätta för mig! *vinkvink*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar