onsdag 3 april 2013

You are strong, sexy, cat.


Nu, kära läsare, tycker jag att ni alla ska hålla tummarna för mig i övermorgon. För det är så att jag har sökt ett jobb inom Röda Korset och jag vill verkligen, verkligen, verkligen ha ett jobb. Utifall ni alla går ihop er och håller era tummar, så har jag inget tvivel i mitt lilla hjärta att vi kommer få ihop tillräckligt med kraft för att gudarna ska le mot mig under intervjun. Jag skulle bli så väldigt glad och tacksam. Men om det inte fungerar så ska jag ha två av Simon Amstells citat, det ovan och "You can do this. You're a person who can exist in real life." i bakhuvudet. Simon can't fail me.

And now for something completely different. Imorgon ska jag upp tidigt och fara och gymma tillsammans med systra mi. Döda mig? Fast nä, det är självförvållat och jag vill komma i bättre form. Jag får upprepa mitt mantra "Fast röv, fast röv, fast röv" varje gång det kännas som om jag kommer kollapsa och drunkna i en pool av mitt eget svett och tårar. Jag har klarat det förut, så jag vet att jag inte kommer dö i alla fall. Hoppas jag.

Nu, dokumentär och sedan sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar