fredag 5 april 2013

You've got so much to say, say what you mean, mean what you're thinking, and think anything.

Utfyllnadsbild.
Det börjar närma sig den där veckan på månaden då all hell breaks loose och jag har just ätit en hel marabouchokladkaka jag hittade i kylskåpet till frukost. Över 1000 kalorier, transfetter, härdat fett, tillsatser... Jag ska inte ens låtsas om att jag bryr mig. I'm not ashamed! Det finns stunder i livet då hälsosamt ätande inte är passande och dag är en sådan dag.

Jag hade min arbetsintervju för Röda Korset idag och det gick så bra och han lät så positiv och imponerad över att jag jobbat ideellt för Röda Korset förut och aaahhhh! Får jag det här jobbet så kommer gudarna sannerligen ha lett sitt bredaste leende mot mig! Jag är glad, minst sagt! Det enda som skulle kunna toppa det här är om jag skulle öppna ytterdörren och mötas av det här. Men det känns ganska så osannolikt, så jag nöjer mig med en lyckad arbetsintervju.

Så nu ska jag forsätta vara glad över det där och se några avsnitt av Game of Thrones innan min kvällspromenad. Men ett sista glädjeskrik: Aaahhhhh! Och nu en väldigt härlig låt av Cat Stevens.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar