torsdag 7 mars 2013

I repeat myself over and over and get the same results.

Tap-Mao.
Mao är inte lika intresserad av Love/Hate som jag och Angelica. Han har inte riktigt förstått vilken bra serie det är. Jag tror det är för att han inte förstår engelska så bra. Jag är inte ens säker på om han förstår svenska om jag ska vara ärlig, för varje gång jag frågar honom vad det ger att dra i kopplet så tittar han bara likgiltigt på mig. Men åh-håhå, det är bara två avsnitt kvar av tredje säsongen och tack vare en intervju jag tittade på så fick jag reda på en väldans stor spoiler inför sista avsnittet och jag kommer gråta ögonen ur mig. Helvete, vad bra den är!

Imorgon är efterlängtad för då får jag träffa två flickor som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Lollo, som jag visserligen träffar ganska ofta men lika roligt ändå, och Monika, som jag praktiskt taget nästan aldrig får träffa för att stackarn bor i Burträsk. Så imorgon ska vi ha myskväll och se film och på lördagen ska vi hem till mig och se Melodifestivalen. Jag är egentligen inget stort fan av Melodifestivalen, men Monika är det så jag kan offra mig för hennes skull, för jag tycker om henne och hon vill gärna se det. Men då som kompensation, jag väljer i alla fall att se det som det, så är det finkväll så vi ska klä upp oss till tänderna, vilket alltid är roligt.

Jag har blivit lite smått förälskad i bandet Duologue, så här har ni låten Push It.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar