lördag 16 mars 2013

I'll walk you through my life row by row.


Lite systeruppskattning så här på en tidig lördagseftermiddag. Min syster är grym och jag tycker väldigt, väldigt mycket om henne. Hon får även plus för att hon valde ett filter som gör att det ser ut som att det inte bara är jag som är en blekfis. Dock blev jag brunett av det också

Monika fyllde år i förrgår och igår var det fest hemma hos henne i Burträsk. Så det blev att dricka vin och dansa twist och en diskokula ställdes i mitten av rummet. Jag sov på en luftmadrass och vaknade jättetidigt av att jag knappt kunde röra mig  för att jag hade så ont och min höft var alldeles stel. Så nu när jag är hemma känns min egna säng som ett skänk från ovan. Men det var värt det för annars jag hade väldans trevligt igårkväll!

Idag ska jag leva i min pyjamas och se film efter film och serie efter serie och bara vara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar