söndag 10 mars 2013

Helgen.



Båda var väldigt taggade på Melodifestivalen.
Så, filmkvällen omvandlades till en spontanfest som slutade med öl och en shot på Allstar och maniskt dansande medan ett stroboskop gjorde en smått vimmelkantig. Jag hoppade runt så mycket att jag har träningsvärk i vaderna. Dagen efter for jag hem och tog över ansvaret som hundvakt och bytte om till mina melodifestivalkläder. När Monika och Lollo anlände till min lägenhet så åt vi finmiddag medan gamla schlagerlåtar ljöd från högtalarna.

Jag valde bidraget jag skulle heja på precis som förra gången, slumpartat. Igår föll det på State of Drama för att keyboardisten hade den vackraste hårmanen jag sett på länge. Han hör hemma i 80-talet och borde hålla på med stadium rock. Förra gången jag såg melodifestivalen hejade jag på BWO för att de såg ut som asiatiska ghostbusters med ridhjälm. De kom dock inte vidare till finalen det året, vilket jag tyckte var otroligt tråkigt. Men c'est la vie!

Idag ska jag inte göra mycket alls, bara gå runt i min pyjamas och vänta på att Angelica och Robin kommer hem från Umeå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar