onsdag 2 januari 2013

Yesterday I got so old I felt like I could die.

Bortse varelsen till vänster, så har ni en bild som illustrerar ordet "kalaspingla".

Om ungefär 15 minuter så fyller jag 21 år om 19 dagar. Detta är inte något jag ser framemot. Det är inte det att jag egentligen har något speciellt emot att fylla år och bli äldre. Jag önskar faktiskt att jag var runt 30 år, för då har jag säkerligen lyckats komma på vad fan jag ska göra här i livet istället för att springa runt med framtidsångest och känna mig hopplös. Vad jag har nu är ännu ett år av att inte kommit fram till ett skit, förutom att jag vill ta mig till England och att jag skulle vilja skriva, istället för att ha allt klart och bestämt och bara njuta av livet och dela det med min, förhoppningsvis, framtida brittiska karl.

Men nej, inte än. Just nu är jag bara en ambivalent jävel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar