fredag 4 januari 2013

A savory muffin? Life is full of enough disappoints.


Jag älskar en serie som heter Miranda, skriven av komikern Miranda Hart som även spelar huvudrollen. Den handlar om Miranda som äger en butik som säljer novelty saker, hon är klumpig, älskar allt onyttigt, är hopplös i sociala situationer och brukar sjunga för frukter som hon har målat ansikten på och hon blir konstant misstagen för en man på grund av sin längd. Så jag visade en samling klipp för Lollo och efter ett tag säger hon: "Nu menar jag inte att du ser ut som en man, men det där är så du.". Och jag kan väl inget annat än att hålla med lite grann. Jag har tänkt att det känns som jag, men kunde inte vara riktigt säker om det var så andra uppfattade mig. Nu är det dock bekräftat.

Men Miranda är charmig och jag älskar Miranda Hart, så jag tänker ta det som något positivt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar