torsdag 24 januari 2013

I'd give my body to be back again in the rest of the room to be alone with you.

Joe Gilgin som Rudy Wade i Misfits.
Jag misstänker att jag älskar honom mer än vad jag älskar mig själv och jag är okej med det.
Killen som äger lägenheten vi hyr ska ha hit en annan snubbe imorgon för att få lägenheten värderad. Så vi har storstädat idag, storstädat så mycket att jag är virrig efter all rengöringsmedel, storstädat så mycket att jag aldrig vill se en disktrasa igen, storstädat så mycket att jag aldrig mer vill höra ljudet av en dammsugare. Jag kommer aldrig vara densamme igen. Mina händer kommer se ut som russin för alltid. Men helvete, lägenheten är dösnygg!

Att vi är i stort sett klar med städningen, bara några golv som ska dammsugas och skuras, firas med morotskaka och säsong 4 av Misfits. Joe Gilgun! Herre min, vad jag älskar honom. Jag såg fyra avsnitt igår och jag är faktiskt ganska nöjd med serien än så länge, även om det bara är Curtis från orginalkaraktärerna kvar. Men de nya karaktärerna är bra och Rudy är asrolig och fabulös som alltid. Får jag nämna igen att jag älskar Joe Gilgun? Det gör jag i alla fall.

Sufjan Stevens har en rätt så behaglig låt, To Be Alone With You. Tryck play och lyssna, vetja.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar