fredag 25 januari 2013

And you know that there's a place in the sun.


Uggskor kändes aningen malplacerat på en adonis till kille med ett anlete likt en ängel och en hårman som Simba från Lejonkungen och en annars ganska så fräsig klädstil. Men där ser man, han gjorde ett modeval och han höll sig till det.

Var på bokjakt ännu en gång, då jag hade kvar pengar på mitt presentkort. Nu är jag stolt ägare till Alice's Adventures in Wonderland av Lewis Carroll, Kidnapped av Robert Louis Stevenson, Around the World in Eighty Days av Jules Verne och Konsten att vara kvinna av Caitlin Moran. Books, I say!

Vi fick ett "Bra jobbat!" på städningen, så det var ju bra. Ägaren till lägenheten har praktiskt taget trakasserat Angelica  för att påminna henne om att det måste vara städat och fint inför värderingen. Det känns att vi städade i oändligt många timmar igår, ryggen värker och jag har träningsvärk i armarna. Trött är jag också, jävligt trött. Så nu ska den här damen ta och lägga sig ner och se ett par avsnitt av Misfits och tänka på hur förbaskat duktig jag har varit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar