lördag 13 augusti 2011

Time marches on and eventually you realise it is marchin' across your face.


Jag tror jag har listat ut varför jag har varit så nere idag, och det är för att jag inte har gråtit på ett tag. Som ni kanske minns, så har jag skrivit om det förut, det där om att jag måste få gråta lite då och då för om jag inte gör det så blir jag på dåligt humör, blir frustrerad och så vidare.

Så för att bota mig från mitt dåliga humör så ska jag se Steel Magnolias, som tydligen ska vara en garanterad snyftare, och om inte den lyckas råda bot så håller jag även på att låna hem Old Yeller till min dator. Jag skriver låna, men vi vet alla vad jag syftar på. Jag kan stödja filmindustrin när jag har jobb och pengar. Så mycket film som jag har köpt trots att man kan ladda hem, så borde jag ha tjänat till mig några undantag vid det här laget.

Och en medalj, baske mig!



2 kommentarer:

  1. Jag har den filmen men kan inte förmå mig titta på den längre..den väcker minnen ^^. Men bra det är den :] kram

    SvaraRadera
  2. Haha, jag har en bild som är snapshots från filmen (som jag inte sett) med precis det där citatet. Så roligt att du la upp det! : D Och med tanke på vad som sägs förstår jag att det måste vara en mycket intelligent person bakom manusskriptet!

    SvaraRadera