söndag 21 augusti 2011

I was torn from shallow water and plunged into the deep.

George Harrison.

Jag skippar eufemismen, för jag är inte på humör för finkänslighet, och istället säger rakt ut att jag har mens idag och jag är på ett sådant förbaskat dåligt humör.

Nu är jag helt allvarlig när jag skriver det här: just som jag satte punkten på den där meningen så öppnade min brorsa dörren och höll upp ett glasspaket. Om jag varit religiös, så hade jag sett det som beviset på att Gud älskar mig.

Det där ögonblicket var värdigt några glädjetårar, minsann!

Så nu har jag bestämt mig för att försöka vara mer glad, om än jag har ont i magen, känner mig tjock och uppblåst och är på ett riktigt pissigt humör.

Här har ni Simply Shady av George Harrison, från Dark Horse-albumet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar