torsdag 1 november 2012

En lista.

Angelica föreslog att jag skulle göra en lista över mina  fem eller tio favoritskådisar, och jag tyckte det var en utomordentlig idé. Men att göra en lista på endast fem skådisar skulle inte fungera, (I don't like killing my darlings. Jag har fått för mig att de skulle bli förolämpade.) så det fick bli tio.

Så här kommer den, i ingen speciell ordning.

1. Johnny Depp


2. Ruth Gordon


3. James Dean


4. Audrey Tautou


5. Benedict Cumberbatch


6. Helena Bonham Carter


7. Ben Whishaw


8. Ewan McGregor


9. Joe Gilgun


10. Andrew Scott


1 kommentar:

  1. Shiet, vad snabbt du fick ihop den listan! o_O Och några val jag inte ens hade i tankarna, intressant! :D

    Sv: Åhå! Jag kan bara önska att våra möten skulle se ut sådär. ;) ♥ Dock så tror jag att alla mina anlag för social awkwardness skulle börja skena inför en sådan vacker, perfekt individ. Men drömma är ju inte förbjudet, som tur är! Vore det så skulle jag ha arresterats och grillats i elektriska stolen vid det här laget ..

    Jag kommer nog ha svårt att få ihop en sådan lista, men jag ska försöka! :) Det blir nog bara en fem i topp-tyvärr. Jag har få favoriter och sedan massvis med sådana jag bara gillar, och de vill jag inte sålla emellan då de är så likvärdiga.

    Men om du gillar Benedict skulle du ju defenitivt passa på tumblr. Jag slipper honom inte i alla fall! ;)

    SvaraRadera