onsdag 31 oktober 2012

Tomorrow I am going to swim up into the bay and I'm not coming back. I know the enormity of this and I am asking you to let me swim.


Jag hade rätt. Jag var inte känslomässigt redo för Third Star. Så mycket fulgråt, åh så mycket fulgråt. I slutet hade jag gråtit så mycket att jag hade ont i halsen och ögonen. Men Benedict Cumberbatch var otrolig. Alla andra skådespelare var otroliga. Filmen var otrolig. Så det var värt det.

Men nu idag ska jag inte gråta något mer, för jag ska iväg till Burträsk för att umgås med Lollo, Monika och Jens för Halloweenfirande. Jag ska gå klädd som en fransyska från 60-talet. Och nu kan jag konstatera att sminka sig i 60-talsstil är betydligt mycket svårare än vad jag först trodde. Men det blev i alla fall helt okej för att vara första gången.


1 kommentar:

  1. Men Beaaa, bilder på sminket ju!

    Btw, vet du vad som skulle vara roligt? Om du listade dina fem (eller tio om fem är för svårt ..) favvoskådisar! Iom att du verkar se då mycket film. :)

    Sv: Hehe, jag tycker fortfarande hans ansikte ser konstigt ut .. Men smaken är delad, som sagt!

    SvaraRadera