torsdag 11 oktober 2012

Everything you do is super fucking cute.


Hej fina personer i världen, vet du om att du är underbar och jag älskar dig jättemycket? Ingen är precis som du, ingen har dina perfektioner eller imperfektioner. Du är bara du och det är fantastiskt. Jag vill bara berätta det, utifall du skulle ha råkat glömma det. Tack för mig.

Så, som det kanske märks är jag glad idag. Jävligt glad faktiskt. Sanna mina ord när jag säger att jag har goda anledningar! Imorgon på förmiddagen beger jag, Angelica och Robin oss mot söder till Staden av Karl. Där väntar den finaste mamman någonsin (jag har valt att förlåta henne vad gäller kommentarerna hon fällde om George Harrison.) och den fluffigaste och bästaste katten i världen. Hade jag inte varit den tuffaste och coolaste personen i världen, så hade jag fällt en tår. En hel helg tillsammans med mamma och Harry! Is this real life, I ask you.

Jag är kär i alla idag. Till och med du som läser detta just nu, även om jag aldrig har träffat dig eller någonsin kommer att träffa dig. Jag älskar dig.

Och så avslutar vi inlägget med söt och töntig musik, som går ihop med sötslisket till text.


1 kommentar:

  1. Oj, jag känner mig sannerligen kärleksbombad!

    Sv: Det är lite så! Det fanns en tid då jag enbart lyssnade på 80's - gör det tillochmed i skrivande stund. Awesomeness.

    Direkt Blogg.se försöker göra den minsta förändring, hur hårfin den än må vara, så blir det som kaosteorin. Allt är i oreda!

    Tyvärr så är mitt problem att jag har problem med att ta mig ur den vilda, snurrande regnbågsfärgade sockervaddstromben, så jag borde undvika att hamna däri. Men för Peter O'Meara så okej - jag tar hellre tromben än det svarta sirapslika stinkande havet av äckligt guck som det blir då han inte är i mitt liv. ;)

    SvaraRadera