söndag 7 oktober 2012

Why do these things always happen to me?

Klockan är ganska sent och jag sitter på youtube och ser på videor där elefanter säger hej då till en elefantunge som dött av hjärtfel, en katt som försöker återuppliva sin kattkompis, en soldat som får träffa sig hund efter att ha varit i Afghanistan, Christian the lion och om idrottaren Derek Redmond som skadade sig medan han sprang i OS och vars pappa bröt sig igenom vakterna för att hjälpa honom i mål. Naturligtvis sitter jag och gråter ögonen ur mig. Vilket kan ha att göra med att jag är trött. Väldigt trött. Så trött att jag inte kan kontrollera mina känslor. Och jag har så många känslor.

Det är nästan så jag måste titta på Weekend at Bernie's för att gaska upp mig. Man kan inte fortsätta vara ledsen när man tittar på två killar som konkar runt på en döing, (speciellt inte om ena killen är Andrew McCarthy. *swoon*) SAMTIDIGT som det utspelar sig på 80-talet. Åh, ljuva 80-tal!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar