söndag 30 september 2012

My goal is to become a veterinarian cause I love children.

Fina tjejer och en Bea.

Gårdagen spenderades med Sofia och Villemo, för att ha vår vinjunta. Fast tio minuter in på stickningen gav vi upp och drack bara vin istället. X antal glas senare bestämde vi oss för att fara ut på krogen, vilket resulterade i att jag tvärt pratade med en en britt som berättade att han var från Liverpool, varpå jag, aningen aggressivt, halverst skrek åt honom "That's were the Beatles come from!". För jag är socialt efterbliven och vet inte hur man pratar med folk. Men allt som allt var det en exceptionellt trevlig kväll.

Nu ska jag titta på 80-talsfilmer, närmare bestämt Teen Witch och Earth Girls Are Easy och andra om jag hittar dem på youtube. Jag kan ju inte ladda hem filmer eftersom vi har på tok för segt internet. A-hem, jag menar för det är olagligt och fel.

Bjuder på en novelty sång från Earth Girls Are Easy. Julie Brown är kung.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar