tisdag 11 september 2012

And I'm in perpetual motion and the world below doesn't matter much to me.

Bild på mig och Johnny Depp som inte alls är fejk.

Jag har försummat mitt ansvar som bloggerska. Även om detta ansvar är något jag har lagt på mig själv, helt frivilligt. Men icke desto mindre har jag försummat det. Inga ursäkter! Fast jag har ju varit upptagen under helgen med att vara i Luleå tillsammans med Hanna och Lollo. Så då har jag inte haft tid att underhålla en blogg.

På tal om Luleå, så bestämde sig min börs för att det var stället att befinna sig på och vägrade att följa med mig hem. Så nu är bankkortet spärrat utifall någon skurk skulle få för sig att använda det och jag måste beställa både nytt bankkort och ID-kort. Inte nog med at jag tappade bort min börs utan jag tappade även bort min mobil, även om den blev återfunnen efter ett tag som tur var. Ah, the pleasures of being me.

Men eftersom det inte ger något att vara arg över något som inte går att göra något åt, (förutom att kanske ha bättre koll på det från första början.) så har jag bestämt mig för att det inte ska påverka mitt humör. Det går ju trots allt alltid att beställa ett nytt bankkort och ID-kort. Sedan tyckte jag inte om kortet på mig själv på mitt ID-kort, så ett nytt är välkomnat med öppen famn. Positiv anda!

Medan en rabiat hund skäller ute på gatan nedanför, så ska jag fortsätta att googla på Kat Dennings och önska att jag var lika cool som henne. Alas, I am not.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar