torsdag 27 september 2012

She absolutely loved it up the arse. God bless her beautiful soul.

Den trevliga mannen Joe Gilgun.

Jag har ägnat hela min dag åt att titta på tredje säsongen av Misfits efter att jag upptäckte att den finns på sidereel.com. Har sett om de två första säsongerna otaliga gånger på grund av att de är de enda som finns på Angelicas externa hårddisk, medan min, som har alla tre, är nere i Karlstad. Jag hade nästan glömt hur mycket jag älskar karaktären Rudy Wade och hur mycket jag älskar Joe Gilgun som spelar honom. Men bara nästan, för så mycket talang och charm är svårt att glömma.

Det är något speciellt med Joe Gilgun. Jag blir alldeles pirrig i magen när jag ser något där han är med, vare sig han är sig själv eller om det är en roll. Jag tror det är för att han är så jävla fantastisk i This Is England, speciellt TIE 88. Bevis, men som dock innehåller spoilers utifall ni planerar att se TIE-serien. Så mycket som den mannen har fått mig att gråta på grund av han är så bra...

Men än så länge är det nog bara jag som har insett hans storhet. Jag och min syster pratade om människor vi tycker är snygga, men som nästan ingen annan uppfattar som snygg, och när jag visade Joe för henne så gav hon mig bara en äcklad min. Och när jag visade en intervju med honom, för att visa hur charmig han är, så lät hon sig inte rubbas i sin åsikt.

Men det är lugnt, hon har fortfarande inte lyckats övertala mig om att Nikki Sixx är sex on legs. Det är han inte. Enligt mig, då.

2 kommentarer:

  1. Åh, det där med att vara ensam om att ha upptäckt en skådespelares absoluta fullkomlighet och storhet .. Det är därför jag får ha Peter O'Meara ifred. ;)I Sverige iaf ..

    SvaraRadera
  2. Sv: Men hallå! Din kommentar kom ju igenom! o_O Kanske buggen har släppt nu?

    Jag kan väl hålla med om att fangirling alone är lite trist. Det skall vara någon slags medelväg, för skulle min favvis ha samma kändisstatus som typ, Brad Pitt, skulle jag sitta och störa mig på alla fjortisfans. Det skall vara en liten mysig inre cirkel! Låter som en liten sekt nu ..

    SvaraRadera