fredag 14 september 2012

Can't scrape together quite enough to ride the bus to the outskirts of the fact that I need love.


Det är inte bra för min själ att kolla runt på en matblogg och bli jättehungring för att sedan upptäcka att man inte har ork nog att engagera sig i sin middag och istället värma efterbliven flygande jakob. Det är ju visserligen fortfarande flygande jakob, men ändå!

Det är inte heller bra för min själ att matbloggen innehåller en massa efterrätter när jag försöker att vara nyttig. Nutella brownie har aldrig sett mer sexig ut. Allt onyttigt ser sexigt ut nuförtiden, till och med sketna miniskorpor. Det är inte lätt det här.

Något som dock inte är lika negativt är att jag har bestämt mig för att pierca mig. Jag tänkte att medan jag fortfarande är mina unga 20 år och det är då man ska vara ung och vild, så borde jag passa på. Eftersom jag är rätt tam av mig - jag är hellre hemma och ser film än att vara ute och dricka och göra dumheter - så är en piercing rätt stort utan att vara helt batshit crazy. Så inom kort kommer jag vara piercad och förhoppningsvis lite coolare. Just call me mr Loco!

Men nu Scott Pilgrim vs the World för att få en lite större girl crush i Ramona Flowers.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar