fredag 31 augusti 2012

She was right, I would see her again. But she would never see me.

Matthew Gray Gubler och Mary Elizabeth Winstead i The Beauty Inside.

Okej, så jag har lugnat ner mig aningen vad gäller det bruna håret. Även om jag fortfarande ogillar när jag får en glimps av mig själv i spegeln eller när jag får syn på håret i periferin. Eller när jag ens tänker på att det är brunt. Men que sera sera, c'est la vie och allt annat man säger. Jag har bestämt mig för att jag kan rocka den här looken också. Att försöka färga det blont när det är den här nyansen skulle ta väldans lång tid och jag vill inte bleka det igen och behöva kapa av allt, inte nu när jag äntligen har det längsta jag haft sedan jag vet inte hur länge. Not worth it.

Annars så har jag tittat på The Beauty Inside vilket är en youtubeserie som handlar om Alex, en man i tjugoårsåldern som varje morgon vaknar upp som en helt ny person. Just nu har de bara kommit ut med tre avsnitt, det kommer ett nytt varje torsdag och här har ni en länk till deras kanal utifall ni skulle vara intresserade. Jag blev väldigt glad att Alex spelades av Matthew Gray Gubler i det tredje avsnittet. Han är så fin att man bara vill krama om honom. Att titta in i hans ögon är som att höra The Beatles för första gången. Förälskad? Ja, kanske lite. Hörde förresten någonstans att han föredrar brunetter, så jag kanske har en chans!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar