söndag 19 augusti 2012

Insomnia och Do Nothing.


Klockan är 08:31 när jag börjar skriva det här och jag har fortfarande inte somnat för natten. Och nu är det lite väl sent att somna för natten, eftersom natten har svischat förbi och det nu är morgon. Så natten är no more, så att säga. Jag ska väl påpeka att detta inte var något självmant, det här med att inte få någon sömn överhuvudtaget. Det har varit exceptionellt olidligt framtill kanske klockan fyra, då jag grät en skvätt över bristen på sömn och sedan tog mig samman och började titta på YouTubeklipp och spela Bubbles IQ.

Så nu har de senaste timmarna bestått av Simon Amstell och hans ståuppshow Do Nothing. Jag har pratat ganska mycket om Do Nothing, men den är bara så himla underbar! Jag älskar den med passionen från tusen tigrar. Vilket mycket. Jag vet inte hur många gånger jag har sett den nu, men det är många. Ge den en chans? Jag lägger in videon till utifall ni vill se den. Varsågod. Men känn er inte tvungna nu bara! Se den bara om ni vill.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar