söndag 4 november 2012

With your champagne eyes and you're saint-like smile.


Efter en väldigt trevlig helg i Umeå är jag tillbaka i Skellefteå, och nu sitter jag i min säng med ett glas vin, lyssnar på undersköna Van Morrison, jag har på mig en välbehövlig ansiktsmask efter att mitt stackars ansikte har fått utså väldigt fet vitsmink i väldigt många timmar och snart ska jag titta på ett avsnitt av Sherlock. Jag har redan sett klart hela första och andra säsongen, så det är bara att börja om från början i väntan på säsong tre.

Innan jag for hem idag, så gick jag och Angelica på loppis där jag hittade en jättevacker kappa från 50-talet som jag blev alldeles förälskad i. Dock hade jag inga lösa pengar, men Angelica, underbar som hon är, köpte den som en tidig julklapp åt mig. Så jag har slängt många kärleksfulla blickar mot den där den hänger på en krok i hallen och tänkt att jag borde börja sätta upp mitt hår i svinrygg och använda rött läppstift mer ofta.


1 kommentar:

  1. du va super snygg i den! :DD och klart att jag var tvungen att köpa den när jag såg på dig hur mycket du älskade den!:)

    SvaraRadera