torsdag 15 november 2012

Infatuated only with ourselves.

Greetings from a creepy face.

Igår var det kalas i den Lundbergska lägenheten, för Lollo fyllde hela tjugo år. Så det var fruktansvärt trevligt, för både Monika och Hanna kom för att fira. Så hela tjejgänget var samlade, vilket inte händer så särskilt ofta. Sedan fanns det tårta. Ah, tårta!

Idag är dock en mindre bra dag. Jag upptäckte början på ett munsår, något jag alltid får på grund av att det blir kallt ute, och jag har mensmage i och med den härliga veckan i månaden. (Ni kanske inte vill veta det där, men ha! jag skrev det ändå.) Munsår och mens samtidigt - varför inte? Ska man liks ha en dålig sak, så kan man lika ta en andra på samma gång. Så om ni ursäktar mig medan jag kryper ner i sängen, iklädd en enorm stickad tröja och gråter åt The Reichenbach Fall-avsnittet i Sherlock samtidigt som jag tycker synd om mig själv.



1 kommentar:

  1. Hoppas dina besvär ska lämna dig! *Hoppar fram med ett trollspö och sätter det i din mage* Trolleri trollera, äggstockarna blir bra! :D

    Sv: Förlåt, men jag måste nog säga att många städer är hejdundrandes jämfört med Skellefteå! .. Det är standard att tycka så i Umeå, ju!

    Inte sett Pádraic Delaney? Men då har du ännu inte sett The wind that shakes the barley, förstår jag! Både Delaney och Murphy är med i den filmen som är helt superb! Textad rekommenderas dock då den ack så underbara men svårtydda irländska accenten bryter igenom i det engelska talet. Men slutet på den filmen, åh gud vilken atombomb i hjärtat.

    Peter O'Meara är bara som han är .. Defenitionen av perfektion, en studie i skönhet och resultatet av jackpott i genpools-lotteriet. Synd att du inte sett honom i Band of brothers då! Eller lika bra kanske, han spelar en karaktär man bara inte ska gilla egentligen. Han är fenomenal. Men det är svårt att bara stöta på honom i film och gör man det har han oftast bara cameoroller. Jag skulle fasen vilja ha hur mycket pengar som helst, liera mig med de bästa regissörerna och manusförfattarna och bara skapa en stjärnroll som garanterar en oscar åt honom! ;) Själv ska jag bara glida runt på inspelningsplatsen och titta på.

    Fyfasen, jag skulle bara hänga mig runt midjan på aktuellt offer och gråta hejdlöst. Eller det beror på vem det är, men Peter O'Meara skulle defenitivt få den behandlingen. Sedan skulle jag kidnappa honom och låsa in honom i skyddsrummet i källaren och skämma bort honom, ungefär.

    Fanart är awesome sålänge det är lite smakfullt i alla fall! Vet inte hur länge jag skulle kunna hänga på deviantart. ;)

    SvaraRadera