måndag 2 april 2012

Bea is not amused.


Lollo: Jag ska ta en fin bild på dig. Du måste backa mot ljuset,
annars bli bilden för mörk.
Bea: Okej!
Det snöar fast det knappt är några moln ute. Jag vet inte riktigt hur det går till, men till går det.

Idag är en sådan där usch och blä, fy fanken, nedrans bajsdag och jag är på ett riktigt pisshumör. Jag försökte spela Crash Bandicoot - NOSTALGI - men jag blev så arg när jag inte förstod hur jag skulle göra på en bana, (Man flyger på en trollslända vid en vulkan och det är en massa skepp som man ska förstöra, men man kan inte skjuta eller så. Hjälp, den som kan?) och när jag bara dog hela tiden när jag skulle köra en bana på tid. Så för att skona min hals från en massa skrik och känsliga öron från svordomar mörkare är Mordor, gav jag upp.

Allt jag vill är att köpa en coca cola och en godispåse, klara av de där jävla banorna som kommer från HELVETETS MEST ONDSKEFULLA KVARTER och sedan krypa ner i en varm säng och dö lite tills jag är på bättre humör.

1 kommentar:

  1. Jag är glad att jag enbart spelar saker som The sims, där finns det inga ondskefulla banor att klara av och bli upprörd över! Sedan att Beatles alltid tar saker i egna händer och gör saker jag inte vill (George i köket resulterar i bränd mat och brinnande kök, Paul spelar gitarr framför spegeln och gör ingen nytta och John tycker liiiite för mycket om George!) kan jag väl inte hjälpa . .

    Sv: Ber om ursäkt för att jag är så grymt seg på att svara, har bråkat med Blogg.se och deras uppladdning och ville ha de avklarat innan jag började svara på kommentarer . .

    Bra det i alla fall! Hoppas du får positiv respons på intervjun - det är svårt att få arbete idag!

    Haha, jag skulle inte ha lyckats slå någon i rap. Eller i någon annan genre för den delen, för jag sjunger fruktansvärt illa. När jag gick i kör och sjöng uppvärm så var det bara illa, men utan att värma upp på riktigt så är det nog en smärre katastrof. Synd, för en del texter skulle jag nog faktiskt kunna fast jag känner mig som en dinousarie som inte hängt med i musiksvängen då jag hör låtarna!

    Haha, jag tror faktiskt att jag inte skulle ha något emot en shuffle på din iTunes-lista, med tanke på den musik du lagt upp i bloggen. Det är nog min enda chans i livet att kanske få höra Hüsker Dü shuffla förbi - de kräver minsann sin musikaliska finsmakare.

    SvaraRadera