lördag 31 mars 2012

It's been a year or two since I was out on the floor, shakin' booty, makin' sweet love all night long.

I brist på bild som överrensstämmer med ämnet, så bjuder jag på en bild från då vi var i Luleå.
Foto: Louice Lundberg, från hennes instagram.

Efter att ha firat Robin, som fyllt gammal, ikväll så begav vi oss till Subway för att köpa den alltid så nödvändiga fyllematen. Självklart gjorde jag det till en meny, så jag skulle få en kaka, för vad vore livet utan en kaka då och då? Inget, I tell you! När jag fått min påse, så märkte jag att kassörskan inte packat ner min kaka, så jag gick tillbaka till kassan för att få en ny. Jag skulle ha min kaka, damn it!

När jag sedan kom hem och satte mig ner för att äta, vad märker jag då om inte två kakor i min påse. TVÅ! Kunde den här kvällen ha slutat på ett bättre sätt? Nej. Nej, det kunde den inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar