torsdag 5 april 2012

Measure the mystery and astound without taking up time, so the handiworks remain here only a dream away



Jag hade tänkt lägga upp en låt av George Harrison från hans Cloud Nine album, men när jag såg att Angelica redan gjort det, tänkte jag att jag inte kan härmas så mycket. Så istället blev det Dream Away från Gone Troppo, och inte är det fy skam.

Jag hoppas att ni alla har en glad påsk, och att ni får äta massor med god mat och massor med godis. Det här ska bli min första godisfria påsk, så vi får se hur nere jag kommer att vara senare ikväll. Men just nu känns det faktiskt bra.

Just nu är det oförskämt fint väder, så jag ska skynda mig ut på en långpromenad. För innan man vet ordet av så kan det börjar ösa ner snö. *Tittar på menande på himlen*

1 kommentar:

  1. Ihk! Gone troppo! ♥ Den skivan är så brutalt underskattad att det inte är sant. Likt Somewhere in England så fick jag den för det facila priset av en krona .. Circles från den skivan är så otroligt cool, speciellt i hörlurar då ljudet panorerar i cirklar. Genialiskt.

    Sv: Haha, tack! ;) Och jag vet inte riktigt vad killen menade med "fel i hans huvud". Och herregud vad arg jag blev på slutet, jag tillochmed knöt och öppnade näven i fickan och försökte räkna till tio. Just när man försöker vara lite trevlig och bara "jaja, alla tycker väl olika, det är okej!" och så fortsätter människan bara att gå på och trycka - och trycka - och trycka. Vill jag snacka skit om någon (händer inte ofta oprovocerat!) så pratar jag ju inte med någon som avgudar objektet i fråga. Jag tror den här killen är ett Paul-fan dessutom, så han kastade ju verkligen sten i glashus - hela McCartney II-plattan hade jag ju kunnat krossa som exempel men lät bli av finkänslighet ..

    Haha, skaffade en massa barn alltså? Var det George som var avelshingst i hela kvarteret eller var det barn i olika familjer? XD Jo, det tog väldigt långt tid. Det var någon han inte hade helt fullt på, jag tror att det var logik (ingen ville spela schack med honom och han ville inte spela själv!) men annars så var det nog fullt. Men han hade verkligen ALLT också, det är den enda familjen jag haft som verkligen haft ett eget gym. Oj jäklar, jag minns inte vilket av spelen det var . . Om det var sims studentliv kanske? När jag hade sims superstar (old schooool!) så kunde de ha en egen scen med mickstativ till och med.

    Du tror inte att hon inte vill inskaffa det för att hon är medveten om att du skulle sno den där micken och bara transformeras till John, Paul, George eller Ringo under öppningstonerna av låten? ;) En sådan människa skulle inte jag vilja möta i den ädla kampen ..

    SvaraRadera