torsdag 19 april 2012

I have what they call an unattractive face.

Serge Gainsbourg.

Jag tror att jag har ignorerat bloggen tillräckligt nu. Men jag har varit hos Lollo i några dagar, så det är därför bloggen inte har varit en prioritet de senaste dagarna. Fast nu är jag tillbaka!

På måndag börjar jag min utbildning, och det är ganska nervöst. Men jag hade både Lollo och Robin där, så jag kommer i alla fall kunna vara med folk jag känner. Jag kan vara väldigt blyg bland folk jag inte träffat förut, och då blir jag sådär tyst och konstig och jag vill bara ge mig själv en smäll i bakhuvudet och säga åt mig själv att skärpa mig. Men jag ska försöka mitt yttersta att inte vara sådär.

Jag och Angelica var och köpte stegräknare, och nu har vi bestämt oss för vi ska gå till Paris för att få mer motivation till att gå ut och gå och för att göra det hela roligare. Efter det ska vi gå runt jorden. Inte bokstavligen då. Det hade jag aldrig gått med på. (Ba dum tss!)

Nu ska jag ner på stan och köpa frimärken och kuvert. För email är för mainstream.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar