tisdag 24 april 2012

I wonder if I'm doing the best I could.

Johnny Flynn.

Då har jag klarat av min andra dag på utbildningen/jobbet. Även om jag ville gråta när klockan ringde klockan 6 i måndags, så har det inte varit fullt lika jobbigt som jag trodde det skulle vara. Det har faktiskt varit riktigt roligt att ha något vettigt att göra om dagarna.

Vi som är i min grupp är dock inte riktigt bekväma med varandra än, så det uppstår en hel del pinsamma tystnader. Men det har blivit mycket bättre från allra första dagen, så vi kommer nog vänja oss vid varandra om ett litet tag. Hoppas jag i alla fall.

En sak som är något negativt är att lokalen vi sitter i är så förbannat kallt att jag fryser som en hund. Men i kafeterian finns det tepåsar och en kaffemaskin med skållhett tevatten, vilket jag har knarkat.

En bra följd av att jag måste upp tidigt är att jag går och lägger mig tidigt. Så nu ska jag bara tvätta ansiktet och borsta tänderna, sedan är det dags för sängen. Klockan 10 på kvällen. Det var länge sedan jag gick och la mig så tidigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar