tisdag 10 april 2012

I en annan värld...


1 kommentar:

  1. Alltså jag dör varenda gång jag ser dina GIFs på Moss. Jag har inte sett IT Crowd men den scenen är ju en sådan klassiker så den har man sett ändå. " . . And i've just finished my milk . . " med sådant eftertryck, i love it. Jag gillar det nästan lika mycket som när Sheldon leker i bollhavet i Big bang Theory, och det gillar jag MYCKET. Eller när Howard försöker slå in badrumsdörren och misslyckas i samma serie. Omg, alla bra moments.

    Sv: Det kanske inte är så bra att säga att jag har köpt två LPs till med honom för det förmånliga priset? (Thirty-three and 1/3 samt Somewhere in England.) Man ska vara på rätt ställe vid rätt tillfälle, eller fynda på tradera vid exakt rätt tidpunkt. Sedan har jag inte direkt betalat dyra pengar för någon LP med honom, de enda som har kostat i princip vad de är värda eller lite mindre än Concert for Bangla Desh & All things must pass. Och Circles är så, så bra att det är en ära att den vill dyka upp på listan! <3

    Att inte tycka om någons musik är väl en sak, men att säga att någon har "fel i huvudet" på grund av att musiken inte passar ens egna musiksmak känns som ett förpubertalt drag . .

    Haha, men Bea då! Jag hatar iofs barn IRL så jag skulle defenitivt avsky dem i The Sims. Men George kanske tyckte om barn(en) lika mycket som han gjorde IRL, eller? Logik tycker jag är den absolut svåraste. Karisma fungerade bra för Paul tyckte om att stå i spegeln och öva på tal eller öva på att flirta eller vad han nu gjorde - synd att det enbart fanns tre andra män i huset. Jag hade trummorna i sims 2, men det finns i Late night-expansionspaketet för Sims 3. Och nu blev jag så fruktansvärt sugen på att slänga in Sims 3 på min dator och be till Krishna att grafikkortet klarar det. Hm!

    Du skulle haft Beatles rockband. Jag tycker att det är så kul när Ringo berättar att han försökte spela sig själv i rockband men blev så stressad av alla färger som kom rusandes emot honom att han fuckade upp totalt och inte kunde spela det! XD

    SvaraRadera