onsdag 4 april 2012

Stop your foolin' around, time you straightened right out.

Klumpigtjej_92

Jag skulle iväg till Lollo igår kväll för att umgås med henne medan Filip var och tittade på en hockeymatch. Vår lägenhetshus ligger mitt i en backe, så det finns en liten trapp vid ena hörnet av huset. Jag hade just startat musiken på min mobil och var inte så fokuserad på vars jag satte ner mina fötter. Så när det var längre till marken från det allra sista trappsteget än vad jag först räknat med, föll jag handlöst mot den grustäckta asfalten och skrapade upp både högra handen och mina knän.

Aj.

Annars så har jag skaffat Instagram, nu när det är tillgängligt för Android-mobiler, så nu kan jag leka pseudointellektuell hipster som tar kort på träd och skit, för det är åh så djupt och alla andra är för mainstream för att förstå. Fast om man ska gå efter de bilder, två stycken, som jag hunnit lägga upp, så kommer det inte bli mycket hipster utav mig. Om ni själva har Instagram och möjligtvis vill följa mig, så är min användare beatricelundahl. Jag kommer mest troligt att följa tillbaka.

Jag fick just ett sms av min syster där det står "Jävla löften, godiset kostar 3,90 nu, varför väntar vi inte till efter påsk haha*gråter inombords*". Det är inte lätt när det är svårt.

1 kommentar:

  1. Åh fy fan, grus mot känslig hud gör så jävla ont att man inte minns det förens man utsätts för smärtan. Jag råkade åka av en skenande häst på asfaltsväg med grus, jag tror jag fick plocka grus ur benen en vecka efteråt! Krya på dig!

    Sv: Haha! Ja, alltså, lite irriterad kan man ju bli då de vägrar lyda och startar köksbränder och liknande. Japp, jag hade hela bandet i samma byggnad! :D Det var tänkt att Paul skulle bli min elit-individ (och ha fullt på alla färdigheter) men medans han läste kokböcker så brände Geo (som inte är min elit-individ utan den snygge i huset ..) ned köket då han skulle laga någonting. Och ja, han och John är verkligen förtjusta i varandra. Jag tittade på relationsmätarna och tyckte att "Oj, vad högt de hade på kärleks-grejjen" .. Men hey, vem är jag att stå i vägen för sådant?! Ringo gick mest runt och chillade och hade ett eget trumset.

    Om inte blogg.se skärper sig och börjar krångla igen så är det jag som byter portal . .

    Jag kanske får prova singstar någon fler gång då! Tur att man inte behöver kunna sjunga särskilt bra - det enda jag skulle kunna få korrekt är kanske gospel, och det finns knappast på singstar, haha!

    Din musiksmak är awesome, och om någon säger emot så har de fel. Så är det bara!

    SvaraRadera