fredag 1 februari 2013

A good heart will find you, just be ready then.

Den här bilden får representera min inre monolog över beskedet jag fick idag.
De ville inte ha mig som pedagog. Jävlarna. Det är nog såhär Robin Williams och Richard Griffiths kände när (SPOILER) de blev ombedda att lämna sina tjänster som lärare i respektive film. Alas, jag fick inte ens chansen att beröra de små liven. Jag tycker vi kallar dem för jävlar igen. Jävlar. Så mina kunskaper inom engelska får jag fortsätta att hålla för mig själv. Men upwards and onwards!

Men nu tycker jag vi tar oss lite tid att uppskatta det under som är Glen Hansard som kom ut med ett soloalbum förra året och som är helt jävla underbart. Min favorit är självklart den mest emotionella låten, för vi vet ju att jag är en sucker för sådant.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar