lördag 16 februari 2013

When I see you happy, well, it sets my heart free.

Fabulösa flickor.
Igår var jag och såg Monikas uppsättning av Pelle Svanslös, som självklart var fantastisk! Hon har gjort ett sjujäkla bra jobb som regissör. Efter föreställning var det dags för efterfest för alla skådespelare plus mig och Lollo. Jag dansade så mycket att jag har lite träningsvärk i ryggen. Om man nu kan kalla det jag gjorde för att "dansa". Jag tror inte det. Men jag försökte i alla fall, och mer kan man inte begära.

Idag for jag och Lollo hem till henne, jag gjorde pannkakor åt oss som bakismat, de blev jävligt lyckade, och sedan fick jag Lollo och Filip att se The Borrowers. Jag vet inte hur övertygade de var över filmen, men jag fick se lånaren Spiller i en och en halv timme, så jag är nöjd.

Men nu, första säsongen av Misfits och sedan ska jag sova. Här har ni en trevlig låt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar