onsdag 27 februari 2013

And if you want, I'll try to love again.

P.P. Arnold
Jag tror jag chockade mig kropp lite väl mycket med att stiga upp tidigt och fara och träna på gym och för att sedan på kvällen gå en långpromenad på lite drygt en timme. Idag har jag haft en molande huvudvärk och ingen ork i kroppen överhuvudtaget. Bara tanken på att röra mig har fått mig tårögd. Det är som om min kropp skriker åt mig "Vad fan har du gjort med mig, ditt as?!" och jag har inget bättre försvar än att jag vill se bättre ut naken och ha buns of steel. Jag tror även att sockerabstinensen har kickat in och bidrar till huvudvärken. Det är som svårtast när det har gått mellan en och två veckor och kroppen märker att man inte matat den med socker på ett tag, så jag har kommit på mig själv med att dagdrömma om coca cola, min största last vad gäller onyttigt. Första klunken ur en nyöppnad flaska och det är så mycket kolsyra att det kittlar och gör aningen ont i gommen och på tungan och det är så jävla gott! Fy fan...

Vidare med annat innan jag bryter ihop!

Eftersom idag har varit en väldans seg dag, så har jag haft jävligt tråkigt. Genom mina försök att bota min leda med att surfa runt på internet hittade jag en hemsida som kan räkna ut hur attraktiv man är genom att ta reda på hur symmetriskt ens ansikte är. (Inre skönhet är ju, som vi alla vet, bah humbug.) Så ni läser denna mediokra blogg skriven av någon som är officiellt 89% attraktiv. Jag vet inte vad det är som drog ner de där sista 11 procenten, det specificerade de aldrig så jag kan aldrig få veta vars felet ligger. Men nu vet jag det, så nästa gång jag har en dålig dag och känner mig ful, då kan jag bara säga till mig själv "Bea, glöm inte bort att en dator räknade ut att du är 89% snygg, you stud muffin you!". Det känns redan mycket bättre.

Men nu ska jag väl gå och se en film eller serie tills det är sent nog att gå och lägga sig. P.P. Arnold är förresten ganska så bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar