onsdag 13 februari 2013

Since forever and a day.

"We don't steal; we borrow!"
Jag har legat sömnlös hela natten, så vid femsnåret bestämde jag mig för att börja se The Borrowers från 2011. Så nu är jag grötig i huvudet, men fortfarande inte kapabel till att somna, och aningens förälskad i karaktären Spiller, lånarnas svar på James Dean. Stephen Fry är med i denna version och det gör mig alldeles varm och go i magen. Åh, Stephen Fry, hela världens mysfarbror!

Vid halv tolv ska jag möta upp Lollo på stan för att fika och sedan drar jag vidare till Burträsk för att fira Alla Hjärtansdag med Monika. Eller ja, fira och fira, hon och jag ska umgås. Det blir väl inget riktigt firande precis. Vi får se hur jag kommer klara den här dagen med noll minuters sömn.

Här har ni en väldans fin låt av Agnes Obel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar