tisdag 26 februari 2013

Sweat is just fat crying.

You have been warned.
Idag, kära bloggen, gick jag upp vid halv sex för att vara på gymmet vid tjugo över sex. Förvånad? Det är jag med. Så köp en trisslott för fan, för idag sker det mirakel! Sista jag var på gymmet, gud vet när det var, så minns jag att jag och de jag gymmade med köpte en massa muffins och dricka efteråt, så det kanske inte gav så himla mycket. Men idag har jag varit duktig. Fast det var jävligt svårt att ta sig upp. Och att gymma. Och att ta sig hem igen. Men utöver allt det där så gick det bra. 

Jag är dock en sådan där som förväntar mig resultat direkt. "Okej, nu har jag suttit i den här träningsmaskinen i tio minuter, har mina armar blivit smalare?"  och självklart har de ju inte blivit det och då blir jag lite irriterad och undrar vad fan allt jobb ger om jag inte får se resultat minuten jag är klar. Vilket är dumt. Sedan är jag också i mycket sämre form än resten av de förbaskade hurtbullarna på gymmet, så när de just har blivit klara med sig uppvärmning är jag redo att fara hem och dö.

Men nu när jag äntligen är hemma igen så ska jag lägga mig ner i sängen och se en film eller något och inte röra mig mer än nödvändigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar