måndag 2 januari 2012

I've got blisters on my fingers!

Random gif, som inte kommer ha något med det här inlägget att göra.
Men det kan aldrig slå fel med hoppande Beatlesmedlemmar.

Jag vet inte hur vida känt det är att jag har en förkärlek till alla spel som involverar bubblor, men det har jag i alla fall. Finns det bubblor med i ett spel så kommer jag spela det, och verkligen spela skiten ur det.

Min moder har hållit på att spela ett spel som heter Bubbles IQ ett bra tag nu, och för någon vecka sedan bestämde jag mig för att prova på det. Först tycke jag att det var ganska tråkigt, men när jag sedan slog mammas poäng och lite senare tog high score'et så förstod jag att det här var ett spel för mig.

Jag gillar alla spel som jag är bäst i. Och är jag inte bäst, så kommer jag kämpa till det bittra slutet för att få de högsta poängen.

Något annat som jag gillar, är att känna mig smart. Poängen i Bubbles IQ räknas som IQ, och eftersom jag har så pass höga poäng, (474.00, för att vara exakt.) så måste jag alltså ha 474 i IQ, vilket gör mig så gud förbannat smart. Och eftersom jag ligger på runt fjärde plats i Sverige, så kan jag inte dra någon annan slutsats än att jag är den fjärde smartaste personen i hela Sverige.

Ha! Sug på den karamellen!

Här får ni en alldeles formidabel låt av ett gäng trevliga män.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar