tisdag 31 januari 2012

Break me emotionally. It's nearly killing me, but what a lovely feeling.

Jag har fortsatt i samma inga-uppdatering-spår, men nu har jag haft en lite mer fullvärdig anledning än att jag inte har orkat. I lördags åkte jag iväg till Umeå för att träffa Angelica och familjen Jonsson. Jag har inte träffat Angelica sedan i somras och det var ännu längre sedan jag träffade de andra, så det var väldigt roligt att få se dem igen. Och så fick jag vara med på Angelicas 20-årsdag, så det var extra roligt eftersom hon inte kunde vara med på min, och jag missade utgången på Five hon hade dagen före.

Men nu är jag i alla fall tillbaka i Skellefteå och kan fortsätta söka jobb. Ledighet (arbetslöshet) i all ära, men ibland blir det ju bara löjligt.

Här har ni Them heavy people av Kate Bush, som är så underbar och fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar