onsdag 1 februari 2012

And then it's like I fall from the sky.

Jag och Filip på en hemmafest, maj 2011.
Jag och Lollo för några år sedan.
Efter att jag har varit i Umeå och Lollo och Filip var i Östersund, så har vi återförenats idag, vilket har lett till hyperaktivt beteende - som förvärrats av på tok för mycket sockerintag - och Left 4 Dead.

Deras gästfrihet vet inga gränser! Jag får så himla bra service här, så jag nästan börjar tro att de är mina personliga butlers. Vilket jag inte tackar nej till.

Just nu ligger butlarna och sover, medan jag, som inte har den bästa dygnsrytmen, ligger vaken i en enorm dubbelsäng och lånar Lollos bärbara dator.

Annars så gick jag igenom min blogg i jakt efter en speciell bild (Om jag har hittat den, så är det den på mig och Filip.) och snubblade över några inlägg där Harry precis hade blivit min, och nu har jag en klump i halsen och känner hur otroligt mycket jag saknar honom.

Jag slår vad om att den lilla jävel glömt bort mig helt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar