tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag...


... och jag borde väl lägga upp en låt som följer dagens tema och skapar en lite mer romantisk stämning här på bloggen. Men fuck it, jag gillar T.V. Eye av Iggy and the Stooges.

Om ungefär en kvart möter jag upp med Anna och så påbörjas vår dejt. Så det ser jag framemot. Mycket att få umgås med Anna, men mest efter att få äta Flygande Jakob. Flygande Jakob är awesome! ("Awesome" skall sjungas i hög och ljus ton.)

Men jag hoppas att ni har en trevlig alla hjärtans dag, även fast jag tycker det egentligen är som vilken annan dag som helst, och att ni smäller i er så mycket choklad att ni praktiskt taget rullar fram.

För vad är en kärlekens dag utan ofantliga mängder choklad?

1 kommentar:

  1. Sv: Haha, jag tog lång tid på mig med denna, så jag antar att vi är kvitt! :)

    Men se det såhär, nu kan du sammankoppla Yakety Yak och Charlie Brown med namnet The Coasters - och kan svara på det om det kommer på postkodmiljonären i framtiden! (Det här säger jag till mina vänner som är totalt ointresserade av Beatles när jag bombarderar dem med för mig totalt livsnödvändig kuriosa.)

    De har väl skött sig hyffsat med skottningen, men precis första dagen och natten så var det kaos. De låg typ, enbart på E4an och skottade undan från hagaskolan/120, förbi MAX genom stan och ut mot tegsbron konstant! Sedan har våra bussar inte dubbdäck för att kommunen säger nej så busstrafiken har ju varit lite så och så, lokalbussarna har blivit stående och turer inställda .. Konstigt, vi vet att snö kommer men ändå blir vi totalt handikappade då det händer, haha!

    SvaraRadera