söndag 12 februari 2012

Now if you will be my lover, I wish you were insane. But you can't be my master, I will do you anything.

Iggy Pop.

Nu har jag inte skrivit sedan jag skrev att jag skulle iväg till Anna för några dagar sedan, (Förutom en video med Colin Meloy.) så det är väl dags skriva antar jag. Att ha myskväll med Anna var, som alltid, roligt. Det är så skönt att kunna gå tillbaka till hur det var förut, fastän vi inte setts sedan i somras. Men det är en bra sak med alla mina vänner, hur lång tid det än tar mellan gångerna man ses, så är det som om vi aldrig varit ifrån varandra.

Vi satt och tog igen väldigt mycket prat, såg filmen Rango, vilken tog runt fem timmar att se eftersom vi hela tiden pausade för att fortsätta prata, och planerade vår alla hjärtansdagsdejt. That's right, jag har en dejt! Visserligen med en tjej, som dessutom har en pojkvän, med icket desto mindre en giltig dejt! Så, suck it, dejtlösa människor! (Alla hjärtansdag är ren bullshit, så ni bry er inte om ni har en dejt/pojkvän/flickvän eller inte.)

Vi bestämde oss för att äta Anna vegetariska Flygande Jakob, jag dreglar bara jag tänker på den, och sedan ha en fotosession. Med tanke på att jag är så otroligt ofotogenisk och obekväm framför en kamera, jag kunde inte ens ta egobilder ensam i bunkern utan att känna mig som en douche, så lär det ju bli lite intressant.

Men nu, gott folk, är klockan ett på morgonen och jag är äckligt trött. Jag har nog inte hämtat mig från när jag bara sov fem timmar hos Anna. Men en låt av Iggy and the Stooges säger jag god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar